English دری پشتو

پوهنتون رنا

اخبار

نمایشگاه تکنالوژی افتتاح شد

January 29, 2020


نمایشگاه تکنالوژی دانشجویان کمپیوتر ساینس دانشگاه رنا به روز یک‎شنبه مؤرخ ۱۵ جدی سال روان در تالار دانش و صلح افتتاح شد.
دانشجویان در این نمایشگاه ۱۵ پروژه‎ای نرم افزار و ۵ پروژه روباتیک را به نمایش گذاشتند، پروژه‎های دانشجویان شامل امنیت، افزار و وسایل هوشمند، ویب‎سایت‌های ارتباطی و تجارتی و سایز بخش‎ها می‎شد.
در محفل افتتاح این نمایشگاه هیئت رهبری و علمی دانشگاه رنا، غلام حضرت حسینی باران رییس عمومی پالیسی‌‌های نظامی وزارت دفاع ملی، نوید کاووسی رییس ارتباطات سازمانی وزارت امور داخله، پوهنمل جاوید بکتاش رییس ساینس و نوآوری وزارت مخابرات، معیین معیین رییس عمومی پولیس مردمی وزارت امور داخله و شماری از استادان و دانشجویان این دانشکده حضور داشتند افتتاح گردید.
مهمانان در سخنرانی‎های‎شان بر نقش جوانان و تکنالوژی معلوماتی در پیشرفت و ترقی کشور تأکید کردند و نماینده‎های وزارت‎های دفاع و داخله وعده کردند که شماری از دانشجویان دانشگاه رنا را به نیروی بشری شان اضافه نموده و از آنان برای پیش برد بیشتر کارهایشان استفاده کنند و هم‎چنان وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی ج.ا.ا نیز وعده سپرد تا دانشجویان را در امر انجام تحقیقات شان که یک نیاز مبرم جامعه امروزی است، زمینه سازی نماید.
در آخر به سه بهترین ربات ساز و طراحان نرم‎افزار تندیس اهدا شد.
این نمایشگاه در حالی برگزار می‎شود که چندی قبل نمایشگاه تجاری_تحصیلی دانشکدۀ اقتصاد موفقانه به پایان رسید.

دانشگاه رنا ©