English دری پشتو

پوهنتون رنا

اخبار

ماهنامۀ بیداری اولین محصول چاپی محصلان پوهنځی ژورنالیزم و ارتباطات عامه پوهنتون رنا امروز رسماً در تالار کنفرانس های پوهنتون رنا گشایش و به فعالیت آغاز نمود.

December 03, 2016


بیداری دید روشن، گام بهتر

ماهنامۀ بیداری اولین محصول چاپی محصلان پوهنځی  ژورنالیزم و ارتباطات عامه پوهنتون رنا امروز رسماً در تالار کنفرانس های پوهنتون رنا گشایش و به فعالیت آغاز نمود.

در گشایش این ماهنامه اساتید و رییس پوهنځی  ژورنالیزم، ذبیح الله افرا رییس پوهنځی  حقوق و علوم سیاسی پوهنتون رنا، معاونین امور محصلان و اداری پوهنتون رنا، پروفیسور صدیق افغان فیلسوف وریاضیدان بین المللی، جاوید کوهستانی آگاه امور نظامی و سیاسی، محصلان پوهنځی  ژورنالیزم وروابط عامۀ پوهنتون رنا وسایر علاقمندان اشتراک داشتند.

نخست عبدالتواب بینیش رییس پوهنځی  ژونالیزم و ارتباطات عامه ضمن تشکری از اشتراک همۀ مهمانان در این محفل  نشر و پخش ماهنامه بیداری را که حاصل کار محصلان سمستر ششم این پوهنځی  است گام مهم در راه رساندن اطلاعات و بیداری اقشار مختلف جامعه دانسته و اظهارداشت که پوهنځی  ژونالیزم و ارتباطات عامه به این بسنده نبوده و در جهت تربیه کادر های مسلکی در عرصۀ ژورنالیزم و ارتباطات عامه در کشور متعهد بوده و در آینده فعالیت های خستگی ناپذیر را در این راستا انجام خواهد داد.

بعداً مدیر مسوول ماهنامۀ بیداری علی حیدر محمدی طی صحبتی اهداف مشترک دست اندر کاران ماهنامۀ را توضیح نموده خاطر نشان ساخت که در اثر تدریس معیاری و مسلکی اساتید پوهنځی  ژورنالیزم موفق به چاپ این ماهنامه گردیدند.

سپس پوهاند میر عزیز احمد فانوس ضمن عرض تبریک و تهنیت به محصلان و اساتید پوهنځی  ژورنالیزم نظر کوتاهی بر سیر روزنامه نگاری در کشور انداخت و محصلان را در راه رساندن پیام به مردم تشویق نمود. بعداً پروفیسور صدیق افغان ضمن صحبتی این ابتکار محصلان ژونالیزم رنا را ستوده و درجهت خدمت هر چی بهترمحصلان به مردم کشورآرزوی موفقیت آنان را نمود.

جاوید کوهستانی یکی دیگر از سخنرانان این محفل بود وی ضمن قدردانی از تدویر این محفل توسط پوهنځی  ژونالیزم پوهنتون رنا ژورنالیستان آینده کشور را ترغیب نمود تا صادقانه در عرصۀ رسانیدن اطلاعات بدون سانسور به مخاطبان سعی و تلاش نمایند.

محفل با قطع نوار رسمی ماهنامۀ بیداری توسط عبدالتواب بینیش رییس پوهنځی  ژونالیزم، پوهاند میر عزیز احمد فانوس پرفیسور صدیق افغان و جاوید کوهستانی خاتمه یافت.

دانشگاه رنا ©