English دری پشتو

RANA UNIVERSITY

CAREER DEVELOPMENT CENTER (CDC)

کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطات

مقدمه:

ما در عصری به سر می‌بریم که، جهان به یک دهکده تبدیل شده است که زمان و مکان دیگر آن کارکردهای قبلی خود را از دست داده‌اند، ارتباطات در چنین فضایی و عصری و سده‌ای بی‌شک که اهمیت دوچندان و صدچندانی دارد این‌که بسیاری از مسایل امروزی، دیروز اصلاً مطرح نبود و وجود این همه مسأله، ارتباطات و ایجاد ارتباطات مؤثر را می‌طلبد که با ظرافتی خاص ضمن توانایی ارتباطات بر خود و بر دیگران، بر اشیاء و ابزارهایی که منافذ و معابر و شاهراه‌های عبور و نقل و انتقال آگاهی‌ها و دانایی‌های تولید شده در جوامع دیگر و گوشه‌ای دیگر از این کره‌ی خاکی هستند نیز بتواند سنجیده ارتباطات ایجاد کنند، چرا که اربتاطات بر حجم عظیم اطلاعات رسیده از مجاری ارتباطات سده‌ی بیست و یکمی، مهارت، توانایی و بُنیه‌ای بیشتر می‌طلبد که نمونه‌ی آن را مگر در مدیران ارتباطات و رهبران سده‌ی بیست و یکمی که مراحل ترتیبی و آموزشی ویژه‌ای را طی می‌نمایند و لحظه‌ای از افزودن بر این توانایی‌ها غافل نخواهند شد.

این برنامه ارتقای ظرفیت برای عموم علاقمندان علم و دانش برگزار می‌گردد، در کنار این که درس تخصصی آن ها در زندگی کاری شان اصل است، اما بعضی مهارت های دیگری را نیز یک فرد باید دارا باشد که یکی از نمونه های آن همین کارگاه ارتباطات است که برگزار می‌گردد.

 

هدف:

هدف از برگزاری این کارگاه آشنا ساختن محصلین و اشتراک کننده‌گان به شیوه های ارتباطات، ارتباطات کاری، پلان گذاری برای ارتباطات کاری و اجتماعی است. تجربه دور قبلی این کارگاه، برای ما نشان داداه است که نتیجه این چنین کارگاه ها 100% موثر است.

 

کی ها می‌توانند اشتراک نمایند:

عموم محصلین رنا، محصلین دانشگاه های دیگر، کارمندان دوایر دولتی و خصوصی، معلمان مکاتب و دیگر جوانان و نو جوانان که خواهان فراگیری چنین برنامه های ظرفیت سازی هستند.

 

موارد تدریس در این کارگاه:

1-      ارتباطات کاری

2-      ارتباطات اجتماعی

 

مدت زمان: این کارگاه برای مدت دو هفته برگزار می‌گردد.

ساعت درسی: 1:00 بعد از ظهر الی 2:30 بعد از ظهر

آغاز: 23 دلو 1398 8 حوت 1398

فیس:

این برنامه برای عموم رایگان می‌باشد.

 

نتیجه:

نتیجه قبلی این کارگاه با ارزیابی که در ختم کارگاه صورت گرفت، بیشتر از 99.9 فیصد دانشجویان از این کارگاه آموخته های زیادی داشتند. در ختم برنامه تمام 

دانشگاه رنا ©